Yapılan maçlar sonunda İlkadım Gülizar Hasan Yılmaz Spor Lisesi birinci, İlkadım 19 Mayıs Lisesi ikinci, İlkadım Sema Cengiz Büberci Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi üçüncü ve Atakum Anafartalar Anadolu Lisesi dördüncü oldu. Dereceye giren takımlara ödüllerini Okul Sporları Şube Müdürü İbrahim Irmak, Basketbol İl Temsilcisi Özhan Turhan takdim etti. Takımlarımızı tebrik eder başarılarının devamını dileriz.
Spor
Paylaş
3x3 Genç Kızlar Basketbol İl Birinciliği sona erdi
Hazır
Ekleme: 03.03.2025 11:13
Tahmini okuma süresi: 1 dakika
2024-2025 Eğitim Öğretim Dönemi Okul Sporları 3x3 Genç Kızlar Basketbol İl Birinciliği, İlkadım Mustafa Dağıstanlı Spor Salonu’nda oynanan final maçlarının ardından tamamlandı.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Tuğbanur Kıvrak ve Devrim Aydın profesyonel kickboks gecesinde şampiyon oldu
WNBA patentli yıldızlar Tonie Morgan ve Charli Collier Samsun Basketbol'da
TEKNİK DİREKTÖR THORSTEN FİNK: ŞİMDİYE KADAR ALDIĞIMIZ EN ÖNEMLİ GALİBİYET GALATASARAY MAÇIYDI
Avrupa Şampiyonasında millilerimizden 5 madalya daha!
Samsunspor U16 Takımı Türkiye 4.'sü Oldu