Canik Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı AK Parti Canik Belediye Başkan Adayı İbrahim Sandıkçı, Berat Kandili münasebetiyle bir mesaj yayımladı. Yayımladığı mesajda Berat Kandili’nin, Ramazan ayının müjdecisi olduğunu ifade eden Canik Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı AK Parti Canik Belediye Başkan Adayı İbrahim Sandıkçı, “Rahmet ve bereket ayı Ramazan-Şerif’in müjdecisi, af ve mağfiret kapılarının ardına kadar açıldığı Berat Kandili’ne yeniden kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Berat gecesi yaşam yolculuğumuzun en bereketli duraklarından biridir. Bizlere tefekkür etme ve dargınlıkları giderme fırsatı sunan Berat Kandili’nin, bireyler arasında sevgi ve saygının artmasına, hoşgörü ortamının gelişmesine vesile olması en büyük temennimizdir. Bu duygu ve düşüncelerle Berat Kandili’nin ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini Yüce Mevla’dan niyaz ediyorum. Berat Kandilimiz mübarek olsun” ifadelerine yer verdi.
Başkan İbrahim Sandıkçı’dan Berat Kandili Mesajı
Ekleme: 23.02.2024 15:45
Gündem
Canik Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı AK Parti Canik Belediye Başkan Adayı İbrahim Sandıkçı, Berat Kandili dolayısıyla mesaj yayımladı.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Dünya Belediyeciliğinde Türkiye İmzası: Şehirlerimizin Küresel Gücü Artacak
Samsun'da evlendirme memurluğunda 26 Haziran Çılgınlığı
Samsun basını uyarıyor, her gün yazıyor yetkililerden ses yok! Ondan sonra neden böyle oluyor!
SAMSİAD Üyeleri Ankara’da Filenin Sultanları’na destek verdi
Avrupa Şampiyonu Doğan Demir, Samsun’da Geleceğin Şampiyonlarını Hazırlıyor