CHP Samsun Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Cevat Öncü, 6 Şubat 2023’te yaşanan Kahramanmaraş merkezli depremlerin yıl dönümünde partisi tarafından saat 04.17’de Onur Anıtı’nda düzenlenen anma programına katıldı. Burada bir konuşma yapan Öncü, “Bugün 6 Şubat. Bundan tam bir yıl önce bu saatlerde Kahramanmaraşlı merkezli meydana gelen büyük depremde canlarımızı yitirdik. 1999 Marmara depreminin milat olmasını beklerken, ülkemizin yaşadığı bu büyük acı göstermiştir ki nüfusumuzun yüzde 95’i deprem tehdit altında yaşamaktadır. Kuzey Anadolu Fay Hattı sınırlarımız içerisinden bulunuyor. Bu konuda yıllardır çalışan bir inşaat mühendisi olarak Samsun'un depreme hazır hale getirilmesi için çok çalışmamız gerektiğini ve bu konunun ulusal güvenlik meselesi olduğunu bir kez daha belirtmek istiyorum. Depremde yitirdiklerimizi saygı ve rahmetle anıyorum” dedi.
Yerel
Paylaş
CHP Adayı Cevat Öncü deprem şehitlerini andı
Hazır
Ekleme: 07.02.2024 00:30
Tahmini okuma süresi: 1 dakika
CHP Samsun Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Cevat Öncü, 6 Şubat’ta meydana gelen depremin yıl dönümünde partisi tarafından Onur Anıtı’nda düzenlenen anma programına katıldı.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
SAMSUN'DA AY-Pİ TAVUKÇULUK DAHİL 13 FİRMAYA DENETİM KAYYUMU!
SAMSUN'DA ÇİFTÇİLERİ TEDİRGİN EDEN TEHLİKE: DOĞU MEYVE GÜVESİ İÇİN UYARI!
Salıpazarı Yağlı Pehlivan Güreşleri için gün sayıyor
SAMSUN'DA KAYMAKAMLAR TOPLANTISINDA GÜNDEM: EĞİTİM, TRAFİK VE GÜVENLİK
BAŞKAN ŞENOL KUL’DAN RAMAZAN MESAJI