Gazetecilerden Başkan Doğan'a ziyaret Samsun Haberleri
Bizi Takip Edin
Paylaş

Gazetecilerden Başkan Doğan'a ziyaret

Hazır

Ekleme: 25.08.2024 23:10 Tahmini okuma süresi: 1 dakika

Samsun 19 Mayıs Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Yusuf Ziya Çakır ve Yönetim Kurulu üyeleri, Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan'ı ziyaret etti.

Geçtiğimiz aylarda yapılan genel kurulun ardından görev dağılımını gerçekleştiren 19 Mayıs Gazeteciler Cemiyeti yönetimi, Samsun'da ziyaretlerine devam ediyor. Başkan Yusuf Ziya Çakır ve yönetim kurulu üyeleri, Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan'ın misafiri oldu.
Ziyarette her iki başkan ile yönetim kurulu üyeleri, cemiyetin çalışmaları ve projeleri üzerinde değerlendirmeler yaparken, Samsun gündemi ile ilgili de istişarelerde bulundu. Başkan Doğan, Samsun'da güçlü bir medya olduğunu belirterek, basının kamu ile vatandaş arasında köprü vazifesi gördüğüne dikkat çekti.
Misafirperverliği için Başkan Doğan'a teşekkür eden 19 Mayıs Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Yusuf Ziya Çakır da, Samsun'da basın sektörünün sorunlarına vurgu yaptı.

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.