Samsun İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Mustafa Bakçepınar ve Sahil Güvenlik Karadeniz Bölge Komutanı Tuğamiral Ahmet Bahadır, Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Rektörlüğüne atanan Prof. Dr. Fatma Aydın’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Rektörlük makamında gerçekleşen görüşmede Tuğgeneral Bakçepınar ve Tuğamiral Bahadır, Rektör Aydın ve ekibini tebrik ederek başarı dileklerinde bulundu.
Rektör Aydın da nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri için konuklarına teşekkür etti.
Ziyaret hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Gündem
Paylaş
Rektör Aydın’a Hayırlı Olsun Ziyaretleri Sürüyor
Hazır
Ekleme: 10.10.2024 21:51
Tahmini okuma süresi: 1 dakika
Samsun İl Jandarma Komutanı Bakçepınar ve Sahil Güvenlik Karadeniz Bölge Komutanı Bahadır’dan Rektör Aydın’a Hayırlı Olsun Ziyaretinde bulundular.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
SAMSUN'DA AY-Pİ TAVUKÇULUK DAHİL 13 FİRMAYA DENETİM KAYYUMU!
Mustafa Çakmak Samsun Cumhuriyet Başsavcısı oldu! Başsavcısı Mustafa Çakmak kimdir?
SAMSUN'DA ÇİFTÇİLERİ TEDİRGİN EDEN TEHLİKE: DOĞU MEYVE GÜVESİ İÇİN UYARI!
Terme MYO Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Samsunlu Ebe Zehra As'a Başarı Belgesi